HA SORTIT LA PRIMERA MADUIXA A L’HORT!

Famílies,

Com podeu veure ja tenim aquí la primera maduixa!

Aquestes darreres setmanes vam plantar enciams i maduixeres a l’hort de l’escola. Gràcies a la pluja i la cura dels nostres agents ambientals comencen a sortir els primers fruits.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut