La classe de cicle superior, ha finalitzat el taller d’emprenedoria amb una venda de productes artesanal per la Fira de Sant Andreu, que va tenir lloc al nostre poble diumenge 1 de desembre.
En aquesta foto tenim plasmada la nostra primera venda. La cara dels infants reflecteix la il·lusió del moment. Emprenedoria és una de les activitats del centre de gestió autònoma que consisteix en l’aprenentatge del món empresarial i del concepte de ser emprenedors/es. La classe “Inside out” durant tot el trimestre han dedicat les sessions de plàstica per crear clauers i posagots de manera artesanal. L’alumnat ha participat activament en totes les fases del projecte: des del disseny i la producció fins a la planificació de la seva comercialització. L’alumnat ha après a gestionar recursos i a prendre decisions en equip.
Els resultats han estat impressionants i esperem continuar explorant nous projectes tan interessants com aquest! Els diners recaptats en la parada seran destinats a pagar part del cost de la sortida de final de curs de 5è i 6è, que aquest curs serà a Port Aventura.
La venda de productes va ser un èxit. Gràcies per donar suport al talent i les idees dels nostres petits emprenedors.



