XVI Concurs de dibuix de punts de llibre, Sant Jordi 2018

Es celebra el XVI Concurs de dibuix de punts de llibre, Sant Jordi 2018 on hi participen tots els alumnes de primària de Palamós. El tema proposat per aquesta edició ha estat el personatge preferit dels contes de la Biblioteca perquè enguany es celebren els 10 anys de la inauguració de l’edifici de la Biblioteca.

Dijous 19 d’abril a les 18h, durant l’espectacle de l’hora del conte es farà el lliurement dels premis i es sabrà qui ha estat el guanyador i finalista d’aquesta edició

A l’escola Vila-romà estem molt contents ja que han quedat seleccionats els següents alumnes: Martina Vilanova, Aitor Garcia, Naiara Tenorio, Gemma Brull, Cristi López, Adrià Enrech, Ània López, Ona Martínez, Mari Saavedra, Bryan Llapart i Lara Bueno.

Moltes felicitats a tots per participar!!!

Palamós. Entrada a la biblioteca municipal Lluís Barceló i Bou