Xerrada Associació POTS

Avui els alumnes de Cinquè, hem rebut una visita molt interessant durant tot el matí. En Jordi i en Boris ens han fet una xerrada per normalitzar la discapacitat dins les aules.
Escoltant les pròpies vivències d’en Boris, hem augmentat molt la nostra empatia cap als discapacitats, ja que hem pogut conèixer de 1a mà, com es senten. També ens ha fet reflexionar sobre que no és bo tenir prejudicis.
Donem les gràcies a l’associació POTS, per deixar-nos gaudir d’aquesta experiència.
Aquesta associació ha iniciat uns projectes d’activitat física i salut, esportius, de lleure i inserció laboral destinats a persones amb discapacitat i/o en risc d’exclusió social.
Moltes gràcies de part de l’equip de mestres i de l’alumnat de l’escola Vila-romà.
Àlbum fotogràfic de la xerrada