Cicle Mitjà: Visita a l’Ecomuseu Farinera de Castelló d’Empúries

Dimecres 14 de març els alumnes de tercer i quart de primària van anar d’excursió a l’Ecomuseu Farinera de Castelló d’Empúries. Un cop allà vam distribuir a tots els alumnes en tres grups, de forma que van anar passant per a totes les activitats proposades. Un grup va començar a fer una visita guiada a l’antiga fàbrica de pa, en la que es podia veure l’evolució de les diferents màquines que s’utilitzaven per elaborar aquest aliment. Un altre grup van fer el taller relacionat amb l’elaboració del pa, de manera que coneixien quins ingredients s’utilitzen per fer el pa i quin és el procés que ha de seguir l’obrador per fer-ne. A més a més van poder elaborar el seu propi panet per endur-se’l a casa i menjar-se’l. L’últim grup va fer una visita pel barri antic de Castelló d’Empúries on s’hi troben diferents espais antics com la catedral, la muralla, el safareig per rentar-hi la roba, entre altres.
Àlbum fotogràfic de la sortida