Recomanacions de deures d’estiu

Nati Bergadà, mestra d’Educació Especial, entre d’altres titulacions, és l’autora d’un article, que és un gran regal per aquestes vacances. L’article es diu ” Els 39 deures d’estiu que els teus alumnes voldran fer”
Aquest article comença així “L’estiu és un moment ideal per realitzar activitats educatives molt enriquidores i que no es poden fer al llarg del curs escolar degut a la manca de temps.
El més recomanable és que els alumnes no desconnectin totalment durant les vacances sinó que segueixin fent activitats que potenciïn les seves capacitats intel·lectuals. Però ho poden fer de manera molt més lúdica i vivencial.
Us recomanem que el llegiu sencer: http://natibergada.cat/els-30-deures-destiu-que-els-teus-alumnes-voldran-fer