Projecte escacs a l’aula: observo, penso, jugo

L’Escola continua amb el projecte iniciat fa quatre anys: Observo, penso, jugo. Convençuts dels múltiples beneficis que proporciona la pràctica d’aquest joc-esport, els escacs com a eina educativa ens permetrà treballar i desenvolupar habilitats que ens seran útils en altres àrees d’aprenentatge.
La novetat d’aquest curs és que tots els grups-classe tindran sessions d’escacs, des de Primer fins a Sisè.
El mestres que impartiran les classes són:
-A Primer: Srta. Sònia Perramón
-A Segon: Srta. Maria Morcillo
-A Tercer: Sr. Guillem Esteva i Srta. Laura Pareras
-A Quart: Srta. Mar Gómez i Sr. Jair Pastor
-A Cinquè: Srta. Camen Hernando
A Sisè: Srta. Cristina Gubert
Els mestres comptaran amb la col·laboració dels voluntaris Sr. Antoni Argilés i Srta. Carme Pantinat. El Sr. Antoni fa seguiment amb els mateixos alumnes del curs passat que ara fan 4t, tan amb els del grup A com els del grup B. I la Srta. Carme està amb els grups de 3r, 5è i 6è.
Hem començat els curs amb il·lusió, moltes ganes de treballar i més encara de jugar i aprendre. Els mestres de l’escola continuen fent cursos de formació i assisteixen a Jornades de formació com la que hi haurà aquest dissabte a la Universitat de Girona.
Animem a tots els pares i familiars a que juguin amb els nens i nenes, quedareu ben sorpresos de les habilitats que estan adquirint!