Projecte de 5è: La volta al món en 80 dies

Els alumnes de 5è de l’Institut Escola Vila-romà hem acompanyat als protagonistes de La volta al món en 80 dies en el seu viatge per tot el món passant i investigant diferents països.
Entre les activitats més importants, hem elaborat una presentació de Google per grups on hem treballat les característiques més importants de cada país i finalment, s’ha exposat a tots els companys i companyes. També hem realitzat diferents activitats sobre l’autor i el llibre i hem dissenyat i construït unes maquetes sobre els diferents transports que han sortit al llibre de Jules Verne que han quedat genials!
Totes aquestes activitats formen part del nostre projecte del 1r Trimestre!!
Si voleu veure els resultats podeu consultar les següents webs de cada classe.

Web amb el projecte elaborat pels alumnes de 5è A

Web amb el projecte elaborat pels alumnes de 5è B