Pati Compartit dels divendres

A l’escola Vila-romà, l’estona d’esbarjo té ubicacions diferents per cada cicle (infantil, inicial, mitjà i superior). Cada dia, els alumnes treuen al pati pilotes de bàsquet, de futbol, cordes per saltar, … per jugar en el seu espai corresponent.
Però, des del curs passat, els divendres és el dia on tots els nens i nenes de primària es poden moure lliurement i agrupar-se amb alumnes d’altres cursos per tot l’espai exterior que forma el pati de l’escola.
A més, l’escola ha invertit en la compra de jocs nous com: cèrcols, petanques, xanques, cucurutxos, indiakes, daus, anelles, discs d’equilibri, diàbolos, reproductor de música, pales amb velcro, pilotes mocador, catchball,.. Tot aquest material està ben endreçat en dos baguls que els alumnes més grans de l’escola s’encarreguen de treure i recollir.
Cal destacar que la biblioteca està oberta cada dia a l’hora del pati (bibliopati). La biblioteca de l’escola també consta d’un espai exterior amb gespa. Els alumnes hi poden accedir posant-se una medalla motivadora que troben penjada a l’exterior.
També cal dir que,  a la zona de ciment del porxo, l’AMPA va tenir la gentilesa de pintar uns jocs fantàstics al terra.

Àlbum fotogràfic de l’activitat