Missió Apilo

L’escola Vila-romà s’adhereix al concurs Apilo (recollida de piles). Descobreix com n’és d’important la teva ajuda en aquesta missió Apilo.

Aquesta missió APILO XII proposa fer una recollida selectiva de piles usades. Hem instal·lat un contenidor per a poder desar totes les piles que recullin els/les nostres alumnes. Les piles recollides es portaran a reciclar a les plantes de reciclatge d’aquests materials . D’aquesta forma intentarem ser una escola més sostenible,promoure el reciclatge i millorar el nostre planeta . Les escoles que més piles recullin anualment rebran premis per millorar els centres . ESPEREM LA VOSTRA COL.LABORACIÓ !!!!