Jocs cooperatius compartits amb l’Escola Els Àngels

El passat 3 de desembre es va celebrar el dia mundial de les persones amb discapacitat.

L’escola es va unir a la campanya del projecte “El camino de Piefcitos” “Únete: ponte en su lugar”.

Vam pensar que la millor forma de posar-nos en el lloc de persones amb capacitats “especials” era compartir una sessió de jocs cooperatius amb alumnes del Centre d’Educació Especial Els Àngels.

Ens vam moure com flamencs, com a cucs, vam transportar pilotes de tennis en un matalàs, vam fer lletres al terra amb el nostre cos, vam jugar amb pilotes de platja, vam fer volar una pilota amb ajuda de una tela i finalment vam fer diferents jocs amb el paracaigudes.

Per acomiadar-nos ens vam abraçar i els alumnes i mestres d’Els Àngels es vam obsequiar amb un la-la-la magnífic.

Va ser molt divertit!! Tornarem a repetir!!!!

Àlbum de fotos de l’activitat