Activitats de Nadal i informacions de final de trimestre

El Nadal ja és aquí! A l’escola fem un munt d’activitats i ja es comencen a respirar aires de màgia i d’il·lusió.
Us detallem tot allò que té previst fer l’escola Vila-romà abans de les festes nadalenques.
– Dilluns 11 de desembre 19:00h Master Class de Zumba. Col·laboració amb 3€ per La Marató. Organitza AMPA
– Dimarts 12 de desembre: Taller gastronòmic extraescolar d’ ametlles de torró. Organitza AMPA
– Dimecres 13 de desembre: Guarniment dels arbres de l’Hospital de Palamós
– Divendres 15 de desembre: Els nens i nenes de 1r visitaran la Gent Gran de Palamós; i els de 2n aniran a la Llar d’Infants L’Estel
– Diumenge 17 de desembre: L’escola Vila-romà i l’AMPA col·labora, com cada any, amb la Fira Nadalenca de Palamós. Podreu visitar i comprar a la paradeta, així com escoltar els cants de nadales dels nens i nenes de l’escola.
– Dilluns 18 de desembre: El Patge Reial visitarà l’escola Vila-romà i se li entregaran les cartes escrites pels nens i nenes.
– Dimecres 20 de desembre: el tió de Nadal potser cagarà alguna coseta als més petits.
– Divendres 22 de desembre: FESTIVAL D’HIVERN al pavelló. Organitza Escola Vila-romà amb col·laboració de l’AMPA en benefici de La Marató.
El dimecres dia 20 es donaran els informes de notes del primer trimestre, les entrevistes amb les famílies seran al gener amb dia i hora concertats amb el tutor.
El dijous 21 no hi haurà classes degut a les eleccions.
El divendres 22 es poden recollir els nens i nenes al pavelló a l’espai que estarà senyalitzat per cada curs i avisant sempre al mestre. Aquest dia hi haurà servei de menjador fins les 15h. A la tarda NO hi haurà classe.
Les vacances de Nadal són del divendres 22 a la tarda fins el diumenge 7 de gener. L’escola tornarà a obrir el dilluns 8 de gener de 2018.