Festival d’Hivern “Stop Virus”

Ja hem realitzat el Festival d’Hivern, que com ja sabeu,  col·laborem amb La Marató de TV3, que aquest any ha estat dedicada a les malalties infeccioses.
Hem recaptat 333,02 €, que sumats als 70 € aconseguits a la Master Class de Zumba del passat 11 de desembre, fa un total de 403,02 €.
Volem donar les gràcies a la Comissió organitzadora del Festival, a la Marta León, mestra de música, a la resta del claustre de l’escola, a l’Eva i la Maribel (monitores del menjador), al personal d’Esports de l’Ajuntament de Palamós, als pares i mares de l’AMPA, als músics (Ivan Joanals, Abert Darnés, Albert Garcia, Guillem Esteva, Juli Canal, Marçal Gallego i Maria Puig) i sobretot als nostres alumnes que ens han fet gaudir d’un matí màgic.

Àlbum fotogràfic del festival