Festival d’hivern “Junts som invencibles”

Ja hem realitzat el Festival d’Hivern 2018, “Junts som invencibles” on col·laborem amb La Marató de TV3 .

Hem recaptat 600€, que sumats als 65€ aconseguits en l’activitat de zumba organitzada per , fan un total de 665€, quantitat que és la nostra donació a  per la investigació del càncer . Moltes gràcies a tothom per les vostres aportacions.

Volem donar les gràcies a la Comissió organitzadora del Festival, a la Raquel Vaquer, mestra de música, a la resta del claustre de l’escola, a l’Eva i la Maribel (monitores del menjador), al personal d’Esports de l’Ajuntament de Palamós, als pares i mares de l’AMPA, al musical Oliu, als músics (Abert Darnés, Albert Garcia, Guillem Esteva, Juli Canal, Miquel Maspons i Maria Puig) i sobretot als nostres alumnes que ens han fet gaudir d’un matí molt especial.

Àlbum fotogràfic del festival