Festival d’hivern 2019

Un altre Nadal hem gaudit del Festival d’hivern de l’escola Vila-romà dedicat a totes les famílies i a la Marató de TV3. “Bateguem amb el pas del temps” ha estat el títol d’aquesta edició, així doncs, s’ha enfocat el festival en les músiques que escoltaven els avis i àvies, els pares i les mares dels alumnes de l’escola. Es va passar una enquesta a les famílies i un cop fet el buidatge es van escollir algunes de les cançons més votades.
Una novetat d’aquest any han estat les actuacions conjuntes de nens i nenes grans amb d’altres de més petits, això ha afavorit un treball cooperatiu entre grups d’alumnes de diferents edats i ha potenciat activament la seva interacció. D’aquesta manera hem acomiadat el trimestre.
Aquí publiquem el recull de fotos i videos i us desitgem a tots i a totes unes molt Bones Festes!!! Ens retrobarem el 8 de gener.

Àlbum fotogràfic del festival