Festa fi del curs 2016-2017

festa final de curs (1)Aquest dimecres 21 de juny vam celebrar la festa de final del curs 2016-2017.
En 1r lloc al pati hi havia diferents jocs: Paracaigudes, equilibri amb galledes, punteria amb xeringues, cursa d’esponges, xuts de penal, cursa de culleres, bomba a globus d’aigua, bombolles, camareros locos, passar l’aigua, cursa d’aiguaders, mulla’t la panxa i llançaments de bàsquet. Molts d’aquests eren jocs d’aigua i tots vam acabar ben remullats.
A continuació vam compartir un refrescant gelat i vam passar al gimnàs per gaudir de les actuacions dels alumnes de P-5, 3r, 4t i 6è.festa final de curs (2)
festa final de curs 4Després de les actuacions, l’escola va agrair al Toni i a la Carme tota la seva feina envers el projecte dels escacs a l’escola
festa final de curs (3)Finalment tots vam acomiadar-nos dels alumnes de 6è. Els més petits de l’escola els hi van posar el birret de graduació i la Cristina els va encoratjar a ser molt bones persones i a no oblidar-se de l’escola.
Àlbum de la festa final de curs