Festa de graduació alumnes de 6è 2017-2018

El passat dijous 21 de juny vam celebrar la festa de graduació dels alumnes de 6è, que al setembre començaran una nova etapa, deixant l’escola i passant a l’institut.
La festa va començar amb el discurs de la Cristina, donant la benvinguda als assistents i desitjant molta sort als nens i nenes de 6è.
A continuació els alumnes, van llegir uns rodolins molt macos, dedicats a tots els mestres que han tingut a escola.
Després es va passar un vídeo resum de la història d’aquesta promoció, des del curs 2009-2010 fins a l’actualitat.
Una vegada acabat aquest vídeo, els alumnes vam rebre l’orla, una banda commemorativa i una calculadora científica, regal de l’AMPA, tot just abans de mostrar-nos el seu ball, amb una coreografia magnífica, inventada per ells mateixos.
Finalment es va celebrar un pica-pica amb els alumnes, mestres i famílies.
Alumnes de 6è, us desitgem molta sort i fins aviat!!!

Àlbum fotogràfic de la graduació