Festa-comiat dels alumnes de 6è

IMG_2849El passat 19 de juny es vam reunir, mestres i pares, per fer un emotiu comiat als alumnes de 6è, que després de 9 anys a l’escola, ens diuen adéu,  per començar un nou repte, una nova aventura a l’institut!!
L’acte va començar amb unes paraules dels alumnes, recordant les seves vivències a les diferents etapes a escola amb les mestres Karen, Esther, Margarita, Mar, Cristina i Ma Àngels. Totes aquestes vivències anaven acompanyades de diferents imatges.
Una vegada visionades i escoltades totes aquestes vivències, es van repartir les orles i un bonic regal per part de l’AMPA.
Els alumnes de 6è van voler acomiadar-se amb un ball i finalment vam compartir un pica-pica amb uns pastissos molts bons de “tartas de la abuela”.
Nois i noies de 6è us desitgem molta sort!!!!
Àlbum de la festa-comiat
Àlbum fotogràfic PortAventura
Vídeo amb imatges del pas dels alumnes de 6è per l’escola
Vídeo amb d’imatges del viatge a PortAventura