Elecció de membres al Consell Escolar de l’escola

CONVOCATÒRIA D’ELECCIÓ DE MEMBRES AL CONSELL ESCOLAR DE L’ESCOLA VILA-ROMÀ

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que queda obert el procés electoral per a la renovació de la meitat dels membres al Consell Escolar (Resolució ENS/2232/2018 i Decret 102/2010 de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius).

El Consell  Escolar és  l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre escolar, determinat per la Llei d’educació de Catalunya. La funció principal del consell escolar és debatre i aprovar tots aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre, com ara el projecte educatiu, la programació general o la memòria econòmica, entre d’altres.

Aquest any cal renovar tres membres del sector pares, ja que fa quatre anys que van ser escollits.