Colònies 2019 a Can Ginebró

Els nens i nenes de  P5, 2n I 4t de l’escola Vila-romà hem anat de colònies a Can Ginebró.
Els alumnes de P5 hem conegut el follet Ginebró. Ens ha acompanyat a fer  una excursió fins arribar al poble de Vilopriu, tot descobrint diferents plantes i animals que anàvem trobant pel camí. També hem recollit plantes aromàtiques per fer unes bosses d’olor. A la nit, hem fet un joc amb les llanternes; havíem de trobar unes pedres màgiques. Després vam ballar una estona a la discoteca.
També hem fet escalada en el rocòdrom. Hem jugat a futbol i bàsquet i hem conegut els animals de la casa.
Els alumnes de 2n i 4t hem fet un entrenament pirata, hem escalat, hem reptat, hem saltat, hem fet jocs d’enginy i tot per poder trobar el mapa del tresor.
A la nit hem sortit pel bosc buscant el tresor, hem seguit les indicacions del mapa i finalment l’hem trobat.
Un cop hem trobat el tresor ho hem anat a celebrar a la disco!!!
ENS HO HEM PASSAT GENIAL !!!

Àlbum fotogràfic de les Colònies