Celebració de Sant Jordi

Aquest any la Diada de Sant Jordi ha estat un diumenge, però a l’escola també ho hem celebrat de valent!
Com que ens agrada molt la fruita i cada setmana en mengem, hem escollit aquest tema per treballar a classe:  al matí hem escrit rodolins, receptes de cuina, poemes, sopes de lletres i cal·ligrames. Les receptes també les hem elaborat i ens hem llepat els dits!!!
També ha estat un dia per explicar històries i endevinalles. Els més grans han fet pensar als petits amb unes endevinalles de fruites molt originals. Hem d’agrair la participació de pares i mares voluntaris que han vingut a l’escola a explicar unes històries molt divertides i fantàstiques als nens i nenes.
I per acabar aquest Sant Jordi tan dolç què millor que a la tarda una bona berenada de pa amb xocolata!
 Enllaç a l’àlbum fotogràfic