Carnaval 2019

Al llarg d’aquesta setmana hem celebrat el Carnaval. Tot va començar omplint l’escola amb serpentines de colors amb càmeres de fotos i pintant els vidres amb quadres  i amb la lectura del pregó per part dels alumnes de 6è, on el Rei Carnestoltes manava les consignes diàries: Dilluns s’havia de venir amb un barret amb cap, dimarts amb ulleres divertides, dimecres amb una samarreta hawaina o americana i dijous tots aquests complements més una càmera de fotos ens vam convertir en turistes.
El dijous pel  matí els alumnes de Cicle mitjà, hem participat al taller de disfresses que s’ha fet a la nau de 50 metres i posteriorment a la Rua Infantil de la nostra Vila, on hem desfilats junt a la resta de centres educatius de Palamós.
Per la tarda hem fet la tradicional desfilada de disfresses, que aquest any portava el nom de “Fem de turistes”.
I per acabar la festa hem celebrat el ball de carnaval, acompanyats per la carrossa dels “TRASTOCATS”.
Ara toca aprofitar aquests dies de festa escolar per gaudir de totes les activitats que es fan a Palamós i resta de municipis de la nostra comarca i ens tornem a veure el proper dimarts 5 de març.

Àlbum fotogràfic del Carnaval a l’escola