Acte de cloenda del programa LECXIT

IMG-20170612-WA0051El passat dilluns, 12 de juny, va tenir lloc a la Biblioteca Barceló i Bou de Palamós, la Cloenda del programa Lecxit. En aquest programa han participat alumnes de les diferents escoles del poble. De la nostra escola eren el Yassin Haddouti i la Lezlie Mangsat de 4t de primària.
Aquest programa té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants, a través del treball per la millora de la seva comprensió lectora. LECXIT funciona gràcies a la col·laboració dels voluntaris i voluntàries, que acompanyen els infants en la lectura amb una tutoria individual per setmana.
Els nostres participants han gaudit molt amb l’experiència i ha estat del tot positiu per a tots dos. ENHORABONA!!
Àlbum fotogràfic de l’activitat