6è sortida al Club Golf d’Aro – Mas Nou

Els i les alumnes de 6è hem finalitzat el programa “golf a les escoles” amb una visita al  Club golf  d’Aro – Mas Nou. Gràcies als professors Fonso, Albert i Pedro hem posat en pràctica tots els coneixements que ens han explicat sobre el golf. Albert ens ha fet una demostració de com es juga un forat (en concret el forat 18 de 339 metres). Fonso ens ha explicat tots els pals que s’utilitzen, com van les puntuacions, les parts del camp,… Amb l’ajuda de Pedro hem practicat els cops des del Tee i des del Green.
Ha estat un matí molt interessant i divertit!!!

Àlbum fotogràfic de l’activitat