5è Prova pilot “Esport Blau”

Aquest curs, els i les alumnes de 5è han participat a la prova pilot del programa  “Esport Blau Escolar”.
Aquest programa neix amb la premissa d’aproximar i de promoure la Vela als alumnes dels Centres Educatius del litoral català.
Des de l’escola volem promoure la vela com un esport farcit de valors com són la superació personal, la disciplina, la responsabilitat, el treball en equip, el respecte al medi i el descobriment del litoral català.
Per aquest motiu el curs 2019-2020, en col·laboració amb l’Ajuntament de Palamós, la Federació catalana de Vela i el Club Nàutic Costa Brava Vela Palamós, aproparem el món de la Vela als nostres alumnes de Cicle Superior.

Àlbum fotogràfic de l’activitat