4t participà al Rodajoc 2018

Els i les alumnes de 4t vam participar al RODAJOC que es va celebrar el passat dijous 24 de maig a la Plaça Gran de Vall-llobrega.
En aquesta jornada lúdica vam gaudir de diferents jocs: bitlles catalanes, escombrapeus, 3 en ratlla, bolets i boletaires, estirar la corda, vestir cavallers, trepitjar cues, ball evolutiu, caçar ocells i els bandolers.
També vam fer un bon esmorzar de pa amb xocolata, pomes i aigua.
Abans d’acomiadar-nos dels nostres amics, vam realitzar un últim joc amb paracaigudes.
Tots aquests moments ho vam compartir amb les escoles La Vila, La Salle i Vedruna, de Palamós; La Sínia i Llevantí de Mar, de Sant Antoni de Calonge; Pere Roselló, de Calonge i Vall-llobrega que porta el nom del seu municipi.
Va ser un matí genial!!!
Àlbum de fotos fetes pel Consell Esportiu Comarcal