3r Natació curs 2018-2019

Els alumnes de 3r de primària de l’escola hem completat les sessions de natació que ha ofert el centre esportiu Mes Gavarres.
A l’escola considerem que nedar és un dels exercicis físics més complerts, doncs beneficia a tot el cos globalment, potenciant entre d’altres aspectes, la força, la resistència i la flexibilitat.
És per això que, un curs més, els i les alumnes de 3r hem realitzat un curset de natació. En aquest hem après una mica més a nedar i els que ja en sabíem una mica a perfeccionar l’estil.
Ha estat una experiència saludable, engrescadora i divertida.Tots hem gaudit d’aquestes sessions i hem pogut aprofitar per aprendre noves habilitats.

Àlbum fotogràfic de l’activitat