3r comença l’activitat de natació

Els alumnes de 3r de primària de l’escola han començat les sessions de natació a les instal·lacions del centre esportiu Mes Gavarres.
A l’escola considerem que nedar és un dels exercicis físics més complerts, doncs beneficia a tot el cos globalment, potenciant la força, la resistència i la flexibilitat.
És per això que per 6è any consecutiu els i les alumnes de 3r realitzen un curset de natació.
Segurament que serà una experiència saludable, engrescadora i divertida, on tots els alumnes gaudiran d’aquestes sessions i aprofitaran per aprendre noves habilitats aquàtiques.

Àlbum fotogràfic de l’activitat