26è Cros escolar de Palamós

El passat dijous 7 de novembre es va celebrar la 26a edició del Cros Atlètic Vila de Palamós “l’Esport, un gest per la pau”- 4t Cros Escolar Adel Mechaal. En aquest cros van participar gairebé 2000 alumnes de totes les escoles de Palamós, des de P-5 a 2n de batxillerat. Cal destacar i felicitar la bona organització per part del Departament d’Esports de l’Ajuntament de Palamós.

Un any més, han sigut molts els infants que han realitzat la prova atlètica dedicada al nostre ex-alumne Adel Mechaal, que enguany va ser-hi present.

Àlbum fotogràfic del cros