Cooperació Europeus

Actualment, l’escola està treballant en un ERASMUS + el qual s’anomena OUR NATIONAL TREASURES THROUGH THE EYES OF CHILDREN.

Aquest projecte té una durada de dos anys (2018-2020) i coneixerem els diferents patrimonis UNESCO. Amb aquest projecte també podrem conèixer la cultura i el dia a dia dels alumnes ja que els nostres alumnes viatjaran i coneixeran les diferents escoles. Els països que treballen amb nosaltres són: Eslovènia, Polònia, Grècia, Itàlia i Dinamarca.

L’escola Vall de Palau ha participat en dos projectes europeus. Aquests projectes, tenen com a objectiu reforçar la dimensió europea a l’àmbit de llengua anglesa en tota la comunitat educativa. Per aquest motiu, es promou la mobilitat entre mestres de diferents països i el treball cooperatiu entre els alumnes dels centres participants.

El primer Comenius es va dur a terme durant els cursos 2009-2011 i es va treballar a través del fil conductor THE ENVIRONMENT.

El segon Comenius es va dur a terme durant els cursos 2013-2015 i el tema comú va ser TRADITIONS AND CULTURE.