GEP (Grup Experimental al Plurilingüisme)

Durant el curs 2014-2015 l’Escola Vall de Palau va iniciar un projecte experimental en el qual participen centres de tota Catalunya amb l’objectiu de millorar la competència lingüística i plurilingüe de l’alumnat.

Amb aquest projecte volem augmentar la presència de la llengua anglesa al centre a través de l’aprenentatge de certs continguts curriculars en anglès. En el nostre cas, treballem la plàstica en anglès a Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Gràcies a aquest programa, durant el curs 2015-2016 vam gaudir d’un auxiliar de conversa nadiu que va ajudar a millorar la competència lingüística de l’alumnat. Els resultats van ser tant positius que continuarem sol·licitant aquest tipus de suport en els propers anys.

La nostra programació es basa en el treball profund d’autors (pintors, escultors…) i la creació d’un producte final amb característiques pròpies de cada estil dels autors. A continuació podeu veure un vídeo amb intervencions del nostre alumnat.

En la realització d’aquestes tasques rep importància el treball cooperatiu i la comunicació entre alumne-alumne i alumne-mestre en llengua anglesa.

Aquests són alguns dels treballs realitzats pels alumnes de cicle mitjà.

foto-web