Anglès Grans

L’anglès a Cicle Superior segueix donant importància a la llengua oral a partir de diàlegs que els alumnes creen. També es duen a terme projectes en grup, que promouen el treball cooperatiu, la col·laboració, la responsabilitat i la posada en escena. D’aquesta manera es fomenten les habilitats bàsiques: parlar, escoltar, llegir i escriure.

Aquí podeu veure exemples dels diàlegs, projectes fets en grup o en parelles. També treballem amb diferents aplicacions amb les tablets o IPADS. Per exemple vam crear un diàlegs amb una aplicació anomenada Plotagon aquí també podreu veure alguns dels resultats!

img_0451

Cada any, participem al concurs “The Fonix” que es celebra durant el segon trimestre.  http://the-fonix.org/

Aquest any el concurs celebra els seu 10 aniversari i ho fa amb un  canvi radical a les proves. Només es pot presentar un vídeo per escola. I s’ha de crear un treball multimèdia per resoldre un problema que ens proposen. Aquest any el problema va sobre l’obesitat.

A l’escola hem fet el nostre concurs i aquests han estat els dos vídeos més votats!

El vídeo guanyador ha estat els dels alumnes de 6è: Hugo, Ander i Ainara! Van treure una bona puntuació. Aquí els teniu amb els seus diplomes! Moltes felicitats!

Aquest curs tenim la gran sort que tenim un ajudant de l’institut a 6è. Ens ajuda a millorar i practicar la part oral dels alumnes. Fem jocs orals amb ell i ens ho passem molt bé!

Aquest any durant la setmana cultural hem vist l’obra de teatre Robin Hood! Va ser molt divertida vam aprendre nou vocabulari i vam gaudir participant en l’obra. També, cantant les cançons sobretot la del Sheriff of Nottingham!