ENTREGA DEL BOC’N ‘ROLL A P3

El passat dimecres 24 de gener l’alcalde i el regidor d’ensenyament de Vallmoll van entregar als més petits de l’escola un boc’n’roll per a poder portar l’esmorzar.

D’aquesta manera es dóna continuïtat al projecte d’Escoles Verdes, en el que un dels objectius era  reduir l’ús de paper d’alumini i embolcalls de plàstic que porten els/les alumnes a l’hora d’esmorzar.

Així doncs, us demanem que sempre que us sigui possible utilitzeu aquest “embolica entrepans” per a posar l’esmorzar dels/les vostres fills/es. Facilitant així,  aquesta tasca de conscienciació de reduir, reciclar i reutilitzar.

Aprofitem la comunicació per dir-vos també que l’esmorzar ha de ser un àpat saludable i equilibrat, hauríem d’evitar els productes carregats de sucres com els sucs, brioixeria industrial (bolleria) … i augmentar el consum de fruita i entrepans.