ELS NENS I LES NENES DE L’ESCOLA DESCOBREIXEN EL PROJECTE PIROSLIFE – L’ÓS DEL PIRINEU

Al llarg de les dues darreres setmanes, els/les alumnes de l’escola de Vallmoll hem tingut la sort de conèixer, de la mà de David Bové, pare de dues alumnes de l’escola i amant de la natura, el projecte PirosLife, l’ós bru del Pirineu.
El David ens ha portat un material de la Universitat de Lleida mitjançant el qual hem fet activitats com “pas a pas”, “parem l’orella”, “a palpentes”, “quina olor”… i d’altres adequades a l’edat de cada alumne.
Han estat activitats molt entretingudes i que han agradat molt. L’objectiu final del projecte a banda de conèixer la vida de l’ós és que els nens i nenes desenvolupin l’esperit crític i la sensibilitat amb relació a la natura i, a la vegada, que siguin ells mateixos els educadors dels seus pares.
Moltes gràcies David per la teva col·laboració.