SORTIDA ALS AIGUAMOLLS DE L’EMPORDÀ
El passat 27 de novembre tota l’escola vam anar de sortida, tot el dia, als aiguamolls de l’Empordà. Una vegada allà, vam esmorzar i cada cicle va iniciar la seva activitat. Els infants d’Educació Infantil i de Cicle Inicial vam anar a fer una caminada tot observant el paisatge que ens envoltava i fixant-nos en […]
SORTIDA ALS AIGUAMOLLS DE L’EMPORDÀ Llegeix més »





