Perfil educatiu

La nostra escola és:

PÚBLICA: Forma part de la xarxa d’escola públiques de la Generalitat de Catalunya.

CATALANA: Som una escola catalana en un marc plurilingüe que tenim com a objectiu definir un model propi d’educació que garanteixi que tot alumne, independentment del seu origen lingüístic, tingui un ple domini de les llengües oficials i de, com a mínim, una llengua estrangera.

PLURAL: Veiem la diversitat com un element enriquidor del col.lectiu. Fomentem la interrelació entre l’alumnat de l’escola establin diferents canals de comunicació entre ells. Som una escola laica que respecte a tots els membres de la comunitat escolar.

OBERTA A L’ENTORN SOCIAL I NATURAL: Possibilitem que tothom pugui sentir-se part de la comunitat escolar fomentant  la participació en els diferents àmbits (aula, comissions, delegats i delegades, AMPA…). Som una escola democràtica que potencia el diàleg, la participació i la responsabilitat i llibertat com a elements de convivència. Procurem crear un bon clima en diverses situacions seguint unes normes bàsiques. L’escola té com a objectiu aconseguir una relació àmplia amb el poble, les seves institucions i associacions i fomenta la participació de les families en ella.

EDUCADORA: La nostra acció educativa es fonamenta en el respecte per l’infant com a persona. Les nostres i els nostres alumnes aprenen activament en un context on els aprenentatges dels continguts curriculars i l’educació dels valors s’interrelacionen inseparablement. A més a més, la relació entre les famílies i l’equip docent segueix una dinàmica coherent en l’educació dels nens i les nenes.

VERDA: Oferim als nens i nenes una educació que incideix en la cura i respecte del medi ambient, partint del més proper i de la realitat de la vida quotidiana, per poder conèixer, entendre i participar en qüestions que abasten un entorn més global.

VALORACIONS DE LA JORNADA CONTÍNUA A LA NOSTRA ESCOLA