Preinscripció 2020-2021

PREINSCRIPCIÓ d’Infantil, Primària i ESO del 13 al 22 de maig.

• Es podrà fer de manera telemàtica i no presencial des del dia 13 i fins el 22 (en breu tindrem l’enllaç al formulari).

• Excepcionalment, es podrà fer de forma presencial només amb cita prèvia, entre el 19 i el 22 de maig a la secretaria de l’edifici nou.
    • L’horari serà de 9:00 a 13:00 (preferiblement dimecres 20 i divendres 22)
    • Cal demanar cita prèvia al 693101657 / 977688352 o a preinscripcio@ulldevent.cat
    • Procureu portar la sol·licitud de preinscripció ja omplerta (sol·licitud de preinscripció) i la documentació necessària impresa.

Podeu consultar l’oferta inicial de places.

Podeu contactar amb nosaltres:

693101657 / 977688352 de 10:00 a 13:00

Mail: preinscripcio@ulldevent.cat / e3000597@xtec.cat

Preinscripció presencial amb seguretat

Per a les famílies que hagin de fer ús de la cita prèvia i la preinscripció presencial, cal tenir en compte:

• Al centre hi ha d’anar el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona).
  • S’ha de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. Si s’ha d’omplir al centre convé portar el propi bolígraf.
  • Es recomanable portar mascareta i guants.
  • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

D’altra banda, s’estableix la neteja diària dels espais, la ventilació periòdica de les instal·lacions; la instal·lació de mampares de protecció per als treballadors -i quan això no sigui possible, garantir al màxim la protecció individual dels treballadors-; i l’ús de mascaretes quirúrgiques, de pantalles protectores facials i de guants per personal que faci atenció al públic, així com de gel hidroalcohòlic.

Documentació que s’ha d’enviar / presentar per fer la preinscripció

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
    De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora o la persona titular del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.
  • A la documentació que s’indica hi podeu afegir el canet de vacunes, que s’ha de presentar durant la matrícula, i així us estalvieu el tràmit en aquell moment.

Documentació acreditativa a efectes de puntuació:

Horari de secretaria

De 9:00 a 13:00 Secretaria edifici nou de l’escola (Avd. Baix Penedès s/n).

Calendari de preinscripció i matrícula Curs 2020-2021
Publicació de l’oferta inicial
Oferta inicial de places
Presentació de sol·licituds telemàtiques