INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL

El centre de recursos del Baix Penedès ens deixa 6 caixes de lego wedo 2.0

  • Ens han deixat 6 caixes de robòtica . Les hem aprofitat per fer unes quantes sessions a informàtica. Per a que els nens coneguin  l’ intel·ligència artificial!
  • Què és la robòtica ?

És la brama de l’enginyeria que es dedica a dissenyar, construir i fer funcionar robots.

  • Com l’hem fet funcionar ?

El que hem de fer és agafar un aparell electrònic (tauleta, ordinador…) i  instal·lar l’aplicació que et servirà per construir amb lego . L’aplicació t’ho explicarà pas a pas, a l’acabar la construcció podràs programar el robot amb les coses que  vulguis.

  • Quantes sessions ha fet cada curs i quins ho han fet ?

Els cursos que ho han fet son que ha fet una sessió i que ha fet 3 sessions.

5è van fer  el ventilador de refredament  i  en Milo amb sensor.

6è van fer el ventilador de refredament , en Milo amb sensor, el satèl·lit  i  el robot espia.

  • Ho recomanem ?

Sí, ho recomanem molt. Perquè va ser molt divertit, ho repetiríem per seguir fent projectes .

EL TALLER DE ROBÒTICA HA ARRIBAT

Els nens de 6è fan robots amb Lego

Van començar el dijous 18 d’octubre i van fer un ventilador a la primera sessió, a la segona sessió vam fer un robot que anava a una flor i el tercer dia, quan van acabar, van fer un cargol i un robot espia.

Les classes les va fer l’Angel, el director. Duraven 45 min cada classe.

El programa estava a l’ordinador per donar l’explicació de com es feia el robot, l’havien de connectar al bluetooth (connexió inalàmbrica) segons la seva lletra de cada grup.

VALORACIONS DELS COMPANYS de 6è b
Saray-“Sí està bé, perquè es un taller diferent, de muntar robots”

Joel-“Sí, perquè el robot em feia cas”

Noa-“Sí, perquè m’agrada construir robots amb Lego”

Lucía i Laura 6è B


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>