Ens visita l’Enric Larreula!

El passat dijous 14 de març ens va venir a visitar l‘Enric Larreula dins el programa: “Els autors a les aules”.

Ens va fer dues sessions, una amb els nens i nenes de segon que han treballat el seu llibre “Marduix” i l’altre amb els nois i noies de sisè que han llegit altres llibres d’ell.

Van ser unes sessions molt enriquidores.

Us deixem unes fotos de les trobades!

DIA DE LA DONA

El dia 8 de març vam celebrar a l’escola el Dia de la Dona. Ens van visitar diferents dones de Mont-ras  per explicar-nos les seves vivències. Estem molt agraïts de la seva visita. Ens va agradar molt!

Carnaval 2024

Bon dia famílies! El rei Carnestoltes ja ha arribat a la nostra escola. Ens ha demanat que ens divertim molt durant la setmana i que portem diferents disfresses durant aquests dies.

Per veure  les fotografies podeu entrar a l’apartat GALERIA de la nostra web o a la carpeta Drive que hem compartit amb vosaltres a l’apartat FESTES I ACTIVITATS CONJUNTES / CURS 2023-24 / CARNAVAL.

Bones festes de Nadal!!

Bon dia famílies, avui hem gaudit d’aquest últim dia de trimestre amb la xocolata i xurros que ens ha ofert l’AFA de l’escola. Estaven boníssims!!! Bones festes!!!

Trobareu les fotografies de tots els grups al drive compartit de festes i activitats conjuntes /curs 2023-24/ xurros i xocolata

Santa Cecília

El dimecres a la tarda vam celebrar Santa Cecília, patrona de la Música. Tot l’alumnat de l’escola va oferir un petit concert davant totes les famílies.

Recordeu que podeu veure més fotografies a la carpeta compartida al drive Festes i activitats conjuntes/curs 23-24/Santa Cecília

Eix les Gavarres

Durant la setmana del 13 al 17 de novembre hem fet un eix sobre les Gavarres. Hem sortit a descobrir les plantes, els arbustos, els arbres, els ocells, els mamífers i moltes coses més sobre les Gavarres. Hem experimentat, hem passejat i hem gaudit d’un espai ple de vida que està al costat de la nostra escola. Anirem penjant fotografies de la sortida i les experiències de tota la setmana en els diferents cursos dins la carpeta compartida que teniu en el Drive.

Halloween

Mireu qui ha arribat!!! És una carbassa amb unes criatures que l’acompanyen! Vigileu si les trobeu!!!!!

Recordeu que podeu veure totes les imatges a la carpeta drive compartida de festes i activitats conjuntes / curs 2023-24 / Halloween

Castanyada

Mireu qui ha arribat!! Són les Castanyeres Maria!!! La tardor, la música i les castanyes ens han fet gaudir d’una tarda molt bonica! I l’AFA ens ha regalat un bon suc natural de taronja que ha sigut boníssim! A disfrutar-ho!!!!

Recordeu que podeu veure totes les imatges a la carpeta drive compartida de festes i activitats conjuntes / curs 2023-24 / Castanyada

SETMANA EUROPEA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE

La setmana passada es va ser la Setmana Europea de la Mobilitat. Des de l’escola es van dur a terme vàries propostes per promoure la mobilitat sostenible.

1. Tall del carrer Mestres Masgrau i Badia 15 minuts abans i després de les entrades i sortides de l’escola.
  2. Divendres 22 de setembre, dia mundial del dia sense cotxe, es va fer una prova pilot del bicibus i un agrupament per venir a peu.
  3. Difusió i conscienciació de la setmana europea de la mobilitat sostenible a través dels megàfons de l’escola.
  4. Activitats diverses dins l’aula dirigides a la conscienciació de la importància d’un món més sostenible.

Totes les activitats i propostes van tenir una molt bona rebuda i èxit de participació. Desitgem que puguin tenir una continuïtat per afavorir la sostenibilitat.

Podeu veure les fotos de les activitats podeu anar a la carpeta del drive Festes i activitats conjuntes Escola curs 2023-24

Robòtica

L’alumnat de 6è ha acabat el projecte del “viatge a un altre planeta amb el nostre robot”. Aquí us mostrem unes fotografies dels nostres robots.

Londres 2023

L’alumnat de 6è de l’Escola Torres Jonama van fer una sortida a Londres els dies 17, 18 i 19 de maig. Va anar molt bé i vam gaudir d’una ciutat plena d’encant!

Per veure les fotografies podeu entrar a la carpeta que us hem compartit al vostre Drive o podeu entrar a l’apartat GALERIA de la nostra web.

Sant Jordi

Bona tarda famílies,

Avui hem celebrat Sant Jordi comprant llibres a la parada de l’AMPA i participant en els Jocs Florals organitzats pel Departament d’Educació. Hem escollit uns guanyadors/es de cada categoria que participaran en els Jocs Florals de Catalunya. Hem gaudit amb els contes que ens han vingut a explicar algunes famílies voluntàries i ens ha encantat menjar els xurros amb xocolata oferts per l’AMPA.

Les fotografies dels Jocs Florals estaran a la carpeta del drive compartida de Festes i Activitats conjuntes.

Les fotografies de Sant Jordi les anirem penjant a les carpetes compartides del drive de les diferents classes.

LEGO WEDO A 4t

Aquestes setmanes hem estat d’allò més entretinguts construint els diferents robots de LEGO WEDO. Hem muntat el cocodril el mico, els ocells, el porter, el gegant, etc.. Un cop llestos els hem connectat a l’ordinador per fer-los moure amb l’SCRATCH.
Per veure les fotografies podeu entrar… Llegeix més»