Instal·lacions

L’EDIFICI ESCOLAR

Cal remarcar que la nostra escola es troba situada fora del nucli de la població, tot i ser relativament a prop -uns 10 minuts a peu-.
Està a l’inici del què era abans una urbanització del poble, ara ja annexionada al nucli.

Si observem l’edifici veurem que a la cara nord-est hi ha zona de bosc i espai urbanitzat. A la cara sud-oest, hi trobem el camp de futbol municipal al qual tenim accés durant l’horari lectiu. Aquest es troba també envoltat de zona verda i boscosa.

A les rodalies hi ha també gran quantitat d’espais verds que faciliten les sortides curtes.

L’escola, un cop acabada l’ampliació, ha passat de ser un edifici petit i rectangular a ser un edifici gegant de 3 plantes repartides en funció del desnivell del terreny.

PLANTA PRIMERA

Hi ha situat l’accés principal (des del carrer). És la planta situada més amunt; la resta de plantes es troben en nivells inferiors.
Hi podem trobar la Secretaria del Centre (en el vestíbul), les aules dels grups 3r, 4t, 5è i 6è, la sala de professors, l’aula d’acollida, els lavabos i els despatxos (direcció, AMPA i altres).

PLANTA -1

Hi podem trobar: Les aules d’Educació Infantil 3-4 anys, Educació Infantil 5 anys i 1r-2n de Cicle Inicial, una classe multiussos per a Educació Infantil 3-4 anys, cuina, menjador, lavabos, gimnàs i vuit petites aules de desdoblament.

PLANTA -2

Hi podem trobar: dues aules multiusos, una sala de música, una aula d’informàtica, una aula de psicomotricitat i una aula polivalent petita (auleta).

EXTERIORS

Hi podem trobar:

• Un pati interior destinat als alumnes d’Educació Infantil, amb sorral i jocs diversos, lavabos i font d’aigua (aquest pati està rodejat de porxos per protegir del sol i la pluja).
  • Un pati exterior a l’entrada principal de l’edifici, una pista poliesportiva (amb grades), jocs diversos, lavabos i fonts d’aigua.
  • Una gran escala i una rampa que comuniquen els dos patis i facilita l’accés al gimnàs.