Felicitació de Nadal 2021

Com cada any, tot l’alumnat de l’escola ha participat en el concurs de la Postal de Nadal. Tots els nens i nenes han dibuixat la seva nadala, i després de diverses votacions, ja tenim la guanyadora d’enguany!
Volem felicitar tots els participants pels dissenys tant bonics… Llegeix més»

Ja és Nadal a l’escola

✨ Per celebrar les festes de Nadal, tot l’alumnat ha participat en la confecció de dos pessebres. Han decorat l’escola i han dibuixat el mural dels reis…
També tenim un tió que menja d’allò més!

A l’escola REDUÏM, RECICLEM I REUTILITZEM

En motiu de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus l’alumnat ha treballat diferents temes relacionats amb la sostenibilitat del planeta i ha confeccionat uns murals per a conscienciar de la quantitat de residus que generem. Els murals estan exposat a l’exterior de l’escola.
Per… Llegeix més»

L’amic invisible

Com cada any, els alumnes de P3 a 6è de primària, realitzaran l’activitat de l’Amic invisible. És una activitat que ens ajuda a treballar l’empatia, la tolerància i la sociabilitat de l’alumnat.

Cal seguir les normes que us detallem a continuació:

• Els nens i nenes NOMÉS es poden gastar 2€ amb el regal, ni més ni menys, us ho demanem si us plau per tal d’evitar greuges comparatius.
  • El regal ha d’estar EMBOLICAT i ha de dur el NOM del nen o nena que l’ha de rebre.

ATENCIÓ!  Si un nen/a no porta el regal per al seu amic invisible, es quedarà sense, ja que el que li pertocaria a ell/a, se li donarà al seu company/a.

Comencem un nou curs a P5

Benvinguts al curs 2021-2022!

En aquest document trobareu informacions d’interès sobre el funcionament de l’escola.

Comencem un nou curs a P3/P4

Benvinguts al curs 2021-2022!