Els infants

L’escola compte amb un total de quasi 400 alumnes amb una diversificació cultural de 33 nacionalitats.

La participació dels infants en la vida de l’escola:

La rotllana a Infantil i els cercles de paraula a Primària esdevenen el centre de la vida d’un grup i la convivència a l’aula. Són dues estratègies educatives que afavoreixen el diàleg entre els nens i les nenes, l’assumpció de responsabilitats (càrrecs) envers el grup, l’anticipació de situacions, etc.

Els grups de primària, en el marc del conjunt de càrrecs d’aula que es treballen a l’escola, tenen un company o companya que assumeix les tasques de representació en el Consell de delegats. El Consell de delegats és una reunió trimestral que tenen amb l’equip directiu. En aquestes reunions els propis infants exposen propostes de millora per l’escola -resultat del treball en les sessions de valors d’aula-, es recull la seva opinió, es recullen les respostes de l’equip de mestres a preguntes seves, o bé es porten a consulta de les mateixes assemblees de classe temes sobre els quals interessa conèixer l’opinió dels nens i les nenes.