Activitat complementària de Teatre

Des de fa anys a l’escola es viu el teatre com una activitat complementària centrada en l’interpretació i alhora sent una proposta que enrriqueix estratègies d’expressió oral entre moltes altres.
Tots els cursos, des de I3 a 6è, amplien diferents tècniques relacionades amb el teatre (contes, expressions corporals, ombres xineses, titelles, danses,….) i, cap a finals de curs es fa la Mostra de Teatre on els pares estan convidats a veure una petita mostra, exercici, joc o dramatització treballada durant les sessions. Només els alumnes de sisè mostraran un muntatge teatral basat en una obra literària treballada durant el curs.
Els objectius principals d’aquesta activitat complementària són:
• apropar els infants a les arts escèniques, fomentar la imaginació i la creativitat per afavorir el desenvolupament personal
• potenciar una actitud constructiva cap al treball en grup, les seves experiències artístiques i la crítica
• potenciar el respecte pels treballs artístics, les seves pròpies produccions i les dels seus companys/es de classe
• desenvolupar continguts relacionats amb les dimensions comunicatives, expressives i creatives dels infants
• relacionar el projecte amb l’eix transversal de l’escola