MONA NO COMESTIBLE

PROJECTE ELEMENTS DE LA NATURA: AIGUA, TERRA, FOC I AIRE

Aprofitant la festivitat de la Setmana Santa, anualment , l’escola Tibidabo fa una mona cooperativa en referència al projecte de l’escola, que després ens mengem conjuntament a la tarda. Davant la impossibilitat de manipular aliments d’aquest any, hem decidit fer una mona no comestible. En aquest vídeo podreu veure el procés d’elaboració d’aquesta mona que representa la relació que hi ha entre els quatre elements treballats: aigua, terra, foc i aire.

Tot i que no ens l’hem pogut menjar l’hem gaudit com els altres anys! Esperem que vosaltres també!