Informadors/es ambientals

Els informadors ambientals són les persones encarregades de vetllar perquè es compleixin els criteris de sostenibilitat a l’escola.

Quines reponsabilitats tenen?

1. Vetllar per un consum energètic responsable (aigua i llum) – supervisar i prendre nota de les aules que tinguin els llums encesos i comunicar-ho als tutors. Igualment, del mal ús de l’aigua i del paper higiènic-

2. Supervisar que els encarregats pugin persianes a primera hora.

3. Vetllar per tal que els companys i companyes s’esperin a arribar al pati per començar a esmorzar.

4. Recordar la conveniència de l’ús d’embolcalls reutilitzables (carmanyola, boc and roll, etc.) –apuntar si algú porta paper de plata per fer-li la reflexió corresponent-

5. Supervisar que els embolcalls vagin al contenidor corresponent.

6. Supervisar que cada dia els patis quedin nets de papers i plàstics.

7. Avisar de comportaments poc respectuosos amb l’enjardinament i altres objectes i materials del pati.

8. Altres tasques referents al medi ambient que es vagin acordant al llarg del curs.

9. Assistir a les reunions de coordinació amb la mestra responsable.

Estarà formada per 12 alumnes, que s’escolliran per trimestre. Cada aula ha d’escollir els seus 2 informadors que cada trimestre canviaran.