Escola pública, catalana, vinculada a l’entorn social i oberta a la comunitat educativa.

 

COMENCEM EL NOU CURS….

Ens apropem a l’inici del curs 2020/2021, que serà el 14 de setembre.

Per tal d’informar-vos sobre el funcionament del nou curs, hem organitzat una reunió virtual, que tindrà lloc el dimecres, 9 de setembre de 2020, a les 17:00 h.,  a on podreu conèixer el/la  tutor/a del… Llegeix més»

Informacions curs 2020-21

Benvolgudes famílies, us informem que el proper curs 20-21 començarà el dilluns, 14 de setembre.
Com bé sabeu les circumstàncies relatives al COVID-19 faran que aquest curs hi hagi novetats i mesures higiènico-sanitàries que caldrà tenir en compte:

  • L’horari general de l’escola serà: de 9h a 12’30h… Llegeix més»

MATRÍCULA CURS 2020-2021

MATRÍCULA 2020/2021 – ALUMNAT ASSIGNAT A LA NOSTRA ESCOLA

Com ja sabeu, e/la vostre/a fill/a ha estat assignat a la nostra escolar per al curs 2020/2021.

El següent pas és realitzar la matrícula.

Amb l’objectiu de facilitar i fer més àgil el procés de matriculació del/de la vostre/a fill/a,  

per al proper curs escolar 2020-2021,  us indiquem la documentació que cal omplir,

signar i presentar o enviar per correu electrònic a l’escola,

en el període de la matrícula que serà del  13 al 17 de juliol de 2020.

1.- Cal que ens envieu o ens porteu, si no ho vau fer a la preinscripció:

– Fotografia tamany carnet del vostre/a fill/a.

– Carnet de vacunes (fotocòpia).

– Targeta Sanitaria Individual (fotocòpia)

– DNI/NIE/PASS dels dos tutors, si fos el cas.

– Carnet de família nombrosa i monoparental, si fos el cas.

2.- Els document necessaris són els següents (adjunts)
i els podeu descarregar de la web de l’escola a: https://agora.xtec.cat/ceiptaxonera/lescola/secretaria/
o recollir-los a la Secretaria.
  • Fitxa d’ aptitud física
  • Autorització comunicacions família – escola per correu electrònic
  • Autorització sobre el dret d’ imatge i blogs
  • Autorització per administració de paracetamol.
  • Autorització per la recollida de l’alumnat, si fos el cas
  • Material i sortides 2020/2021
  • Fitxa d’inscripció a l’ AFA.
  • Fitxa d’inscripció al Servei de Menjador (adjunt)

3.- Us indiquem els c/c per tal de fer els pagaments

de la quota de material i sortides del curs 2020/2021 i,

també la quota de l’AMPA. El termini finalitza el 30/09/2020.

És imprescindible que ens lliureu o envieu el comprovant de

tots dos pagaments, per tal d’evitar malentesos.

  • Quota anual de material i sortides 2020/2021 – 150 euros.
C/C: ES49 2100 3159 2622 0017 4406 – CaixaBank
 
  • Quota anual de l’ AMPA, per un import de 38 euros.
C/C : ES83 0081 1753 2400 0100 3204 – Banc de Sabadell
 

Horari de la Secretaria: 9:30 a 13:0 h.

En el cas que tingueu previst que el/la vostre/a fill/a

sigui usuari del menjador el proper curs,

us agraïrem que ens porteu omplerta la fitxa d’inscripció al menjador,

per tal d’agilitar els tràmits.

 Us agraïm la vostra col·laboració

i us recordem la importància de presentar la documentació esmentada

en les dates que us hem indicat.

 

AJUTS DE MENJADOR 2020/2021

 

Avui comença el termini per a sol·licitar l’ajut de menjador per al curs 2020/21.
Aquest cop la sol·licitud es farà només de forma telemàtica, “on line”.
El termini és del 23 de juny al 9 de juliol i del 7 al 20 de setembre.
Us recomanem fer-ho en la convocatòria… Llegeix més»