Carnaval Tarra

Com ja sabeu el proper divendres, dia 9 de febrer, a la tarda, celebrarem la festa de carnaval, a la qual esteu convidats.

Com ja és tradició, cada alumne/a vindrà disfressat/da de casa seva, per la qual cosa, cal que aneu pensant en la disfressa que durà el/la vostre/a fill/a.

Aquest any, si el temps ens ho permet, continuarem amb el format de la rua tal com s’especifica a la foto. Sortirem per la vorera dels carrers Pau Casals, Marina i Avda. de Montserrat, per acabar al pati de l’escola.

Primer sortiran els alumnes d’Educació infantil per aquest ordre:  P-3, P-4 i P-5 i, a continuació, els alumnes de primària: 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è i finalitzaran la rua a les pistes del pati.

Cada grup tindrà voluntariat que anirà identificat i s’encarregarà de que hi hagi ordre a les files i, en aquest aspecte, és molt important la vostra col·laboració, en el sentit de que us heu de col·locar als costats de les files i deixar espai suficient a la vorera, perquè puguin desfilar els i les alumnes.

Quan acabi la rua, es tancaran les portes del pati i qui es quedi fora no podrà entrar, per començar la tradicional xocolatada. Fem això per seguretat. L’alumnat  d’educació Infantil entrarà a les seves classes per prendre còmodament la xocolata i els melindros (P5A anirà al menjador d’infantil). Els de primària, es col·locaran en rotllanes al pati i els/les mestres i les mares/pares assignats a cada curs els ajudaran a servir-se.

Quan els alumnes hagin pres la xocolata, començarà la gresca i el ball i serà quan la resta d’assistents es podran apropar a la taula del vestíbul per prendre la seva xocolata.

A les 16,25 h. tocarà el timbre i tots els/les alumnes aniran a la seva classe acompanyats pels tutors/es, per tal de recollir les seves coses i sortiran com sempre a les 16.30 hores.

Consignes carnaval