Les conferències a la comunitat de mitjans

Els i les alumnes de la comunitat de mitjans ja han iniciat les conferències!!
Una conferència és la comunicació i l’exposició que fa un alumne, sobre un tema que ha preparat, a la resta de la classe. Normalment el tema és lliure i es recomana que l’alumne tingui un coneixement previ o algun tipus d’experiència sobre el tema que tria; així estarà més motivat per realitzar el treball.
L’alumne, a casa i amb l’ajuda de la família, farà el procés de cerca i selecció d’informació, així com la preparació dels materials per a l’exposició i l’explicació oral.
El dia de la realització, l’alumne exposa el seu treball i, en acabar, els companys li poden fer preguntes per resoldre dubtes sobre la seva explicació.
L’activitat finalitza amb una rúbrica per part dels i les alumnes i una autoavaluació de la persona conferenciant.