Festes d’hivern 2020

Enguany hem celebrat molt intensament les Festes d’Hivern! Tenim moltes ganes de gresca i de festa!

Voleu veure el vídeo dels docents per felicitar les festes a tot l’alumnat i les famílies?

Des de l’escola vam organitzar la 2a penjada de postals d’hivern a l’escola. A partir d’aquestes postals els alumnes van escollir dos o tres models per poder realitzar la seva postal d’hivern amb el poema escollit per a cada classe.

Enguany per celebrar aquestes festes a distància, hem gravat uns vídeos per a cada classe amb les seves cançons. Si voleu escolar els gravacions de veu de les cançons cliqueu sobre l’enllaç.

CANÇONS DE NADAL 2020 en català

P3 “Quan la nit cau dolçament”
P4-P5 ENDEVINALLES MUSICALS: “L’arbre de Nadal” i “El tió” de Rosabel Bofarull
1er ENDEVINALLES MUSICALS: “El pessebre” i “El caganer” de Rosabel Bofarull
2n-3er Dimoni pelut” de Guida Sellarès
4art-5è “Rock de Nadal” de Francesc d’Assís Pagès
“Ja arribat Nadal” lletra creada pels alumnes de 6è

CANÇONS DE NADAL 2020 en anglès

PETITS “The dancing Christmas Tree Song!
MITJANS “I’m a little star”
GRANS  “Happy X-mas” de John Lennon