Volem uns escola sostenible!

Des de l’AMPA volem sumar-nos a la SETMANA PEL CLIMA (23-27 de setembre). A banda de les activitats que prepara l’escola per a tots els nens i nenes, també us animem a participar a les accions que s’estan organitzant, especialment a la BICICLETADA PER LA MOBILITAT SOSTENIBLE que es farà diumenge 22 a La Garriga i a la manifestació en el dia de la VAGA MUNDIAL PEL CLIMA que es farà divendres 27 a Barcelona. Us adjuntem les informacions al final del document.

I aprofitant aquesta setmana de mobilitzacions i conscienciació per la sostenibilitat, ens movem per a ser una escola més verda i respectuosa amb l’entorn! Per això, al llarg de la propera setmana trobareu una BÚSTIA PEL CLIMA al vestíbul de l’escola, on podreu deixar les vostres propostes. Animem a tothom a participar-hi: alumnes, mestres, pares, mares, … tothom!

Per tal d’estudiar les propostes que sorgeixin i posar en pràctica aquelles que sigui possible, es crearà una COMISSIÓ DE LA SOSTENIBILITAT. Aquesta comissió està oberta a tothom que vulgui participar-hi i treballarà amb l’escola per tirar endavant les propostes escollides. Si voleu participar-hi podeu dirigir-vos a ampa@escolatagamanent.cat

Tothom pot formar part de la solució! Participa-hi!